יום חמישי, 27 באוקטובר 2016

זירה 1 תקשורת המונים.


עבודה מסכמת לזירה 1 

קישור לכתבה  



הסרטון לחג עורר זעם וסערה ברשת

גולשים רבים שצפו בסרטון שהפיצה הרשות לפיתוח ירושלים הביעו זעם על אחת הסצנות בו, שם נראית רוכבת אופניים מפילה דוכן של מוכר בייגלה ערבי בעיר העתיקה. "דוחה, אלים ומביש", כתבה אחת הגולשות. ברשות הגיבו: "מדובר בסצנות שבוימו מראש"


 1. הפרסומת פה באה לידי ביטוי מודל סמיוטי ( פיסק ) תהליך התקשורת תלוי במסר ובפירוש של הנמען את המסר . המסר מקבל משמעות שונה אצל כל אחד באופן שונה על פי ההקשר . במקרה הזה הרשות לפיתוח ירושלים רצתה לאחל שנה טובה בסרטון ולהראות את ירושלים אולם הפגיעה בערבי ע"י האופניים התפרשה באופן שונה אצל הגולשים שלא אהבו את הפגיעה בדוכן של הערבי.
2 א. מאפיינים של תקשורת המונים הם
 מאפייני הנמען - הנמען הם הסובלים מהגזענות .
ב.מאפייני המוען הם אלה שפירסמו את הכתבה לדוגמה : ירון אברהם 
כתב ערוץ 2
ג. זה פומבי לכולם,כולם יכולים לראות את הידיעה.
ד. מאחורי הידיעה עומדת אירגון מאקו ערוץ 2,בשביל לקרוא אותו אנו משלמים כסף.



3. מוען-שלומי חתוכה
    מסר- די לגזענות.
    אמצעי- אתר אינטרנט בשם מזבלה
    נמען- אנשים שקוראים את האתר.
    אפקט-שאנשים לא יהיו גזעניים יותר

.
תוצאת תמונה עבור פרסומת לגזענות











.  

תגובה 1:

  1. דנה עבודה יפה של זירה 1 צריך רק לעצב את העבודה ולהדביק קישור

    השבמחק